Tisdag kväll

Japp de va sissta dagen i livet som 18:åring :/ känns fett skummt!
men så klart är man precis som alla andra, man åldras!
Jag som alltid tyckt att jag e lite speciell o mer cool av mig xD höhö^^

I dag va man ju såklart först i skolan, o sen åkte jag o cass in till stan,o jag hittade MASSA MASSOR  med kläder som jag vill ha/SKA ha! höhö, hittade en asap-skit-söt kappa inne på Zaras men den skulle jag juh kunna ha om ja bor på östermalm med en liten chihuahua! FETT surt!
Efter det så åkte vi till farsta o mötte hennes mor som skulle handla lite, sen tog vi en paous o fikade lite sen kolla vi mera då jag hitta kläder inne på MQ och Joy el va dom heter.. jag är såå kär!
men fyller ju år så får önska mig pengar o farmor brukar alltid ge mig en shopping dag! ^^
(stackars farmor!)

Efter farsta åkte vi till en kompis somnyligen blivit mamma :')
hälsade på hennes lilla sån och så klart henne, fett söt unge! <3
GRATTIS GRATTIS till henne! <3

Det som gjort att jag har klump i magen i dag är att de va 2 år sen en skol kamrat omkom i en bilolycka :/
tänkt en massa massor på han o så..men som vanligt ser ingen det för att ja verkligen döljer det..
lixom de vill inte se mig nere o deppig.. så sitter hemma nu o tänker fritt o lite så..

men men nu ska man kanske kolla bussen i morgon o sen sova ^^ höhö.
Så puss o godnatt!

Kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0