Tisdag 2/9-08

Fy fan! kom till skolan o så va första lektionen inställd!
ja som gick upp halv6 för o hinna gå ut med hjärtegullen o duscha o sånnt..
dagen gick åt att fixa inför vårt skolfoto, de kommer äga!
visst min sak vart helt cp men va inte på så bra humör idag.. men som vanligt biter ja ihop o bara ler (;

Efter skolan åkte ja till centrum o mötte upp Lillasyster Axelina där :')
va sååå kul att se henne igen! vi gick till ica o handla fett! ^^ höhö
sen tog vi bussen hem till henne o myste i hennes gulliga rum!
kolla på tv o snacka massa,I love ya SIS! <3

Ja pallade inte gå hem så ringde till mammi, som skulle till alby stallet..
lyssna jag, asso JAG åkte med till ett stall! Men ja gick runt där o hälsa på kaniner som va helt mongo!
hälsade också på kor o får höhö ^^ men på nått sätt va de lite mysigt o ja kunde kopla bort hela min vardag o allt som har me den o göra.. ja kännde mig lixom lycklig på nått vänster.. tänkte mkt på min barndomnär ja såg några tanter o farbröder som gick med sina små barnbarn.. såg så mysigt o de så verkligen fria ut..
Mys verkligen MYS på det! <3

Sen kom man hem o allt vart precis somalltid.. gnäll hit o dit!
men man är ju bara människa, o jag e jag o vill inte va nån annan heller! <3
Så vad gör man om om inte pallar gå i skolan längre? vill inte bo hemma längre?
trött på allt de gammla vanliga... ursa!
jag vill ha ett bra jobb, ha egen lägenhet bo med en person och såklart ska mina hundar med!
vill kunna resa o festa.. ändra lite på livet lixom..
"livet är inte som en dans på rosor"

e på så dåligt humör att ja ska städa nu!

Kiss and love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0