Thjoho!

Då började dagen med att man skulle jobba :D
de va som vanligt as kul! (jag som öppnade)
men va där ca 1 timme o sen gick ja till praktiken :P
höhö^^.

Det har varit en helt okejig dag, Jag o Sara börjar känna varnadra
bättre o bättre, så de blir roligare o roligare för varige dag :D
Men kommer bli tomt när hon slutar :(
hon ska ju bara va där den här veckan :'( buhu
(fäller tårar) hahaha

De roligaste va när vi slutade..
Jag gick o köppte en kamera o söta hon gick med mig..
o efter det gick vi till press byron, hon ville ha latte o jag en bulle..
då vi såg att en bulle med latte 25:- kr WOHU party!

Det firade vi på så romantiskt place utan för globen.
(en betong klump med tak över som va kall o lite blöt)
men de va mys, då hon frågar vad de pinsamaste jag
varit med om.. hm, mitt svar "jag är pinsam/har otur varige dag xD" hahaha
sen berättade jag en sak o sen sa hon sin.. vi kan ju säga så här..
hennes var 1000-miljoner pinsammare än de ja sa xD höhö

inte hänt så mkt mer idag..
Men i går därimot fick ja veta att min
älsklings mickis ska flytta till LULE :O :'(

fan alla flyttar nu juh!
då jag får börja bekanta mig med nytt folk,
men de är inte samma sak!

Ska käka nu..

Kiss and Love<3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Mmm kommer sakna dig nå grymt! "/

Puss <3

2008-10-03 @ 10:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0