Söndag morgon 28/9-08

Vaknade alldelses för tidigt idag..
igår va en riktigt riktigt jobbig kväll som gjorde att ja låg o verd
o vännde på mig, tänkte på massa sommar minnen...
men allt det betydde inget för han, så nu e jag bara
ett kapittel i boken som han vill glömma helt..
vad gör man om man är två personer o den ena vill kunna snacka
o den andra vill det inte alls..

vad ska jag säga, göra.. vad ska ja ta mig till?
jag somnade vid fyra på morgonen o vaknade halv nio..
ne urs.. har mått ganska bra o så tills nu :/
Ingen verkar förstå vad jag menar med att ja
verkligen tycker om de människor som ja lär känna...

Det känns så dumt att sitta här o skriva allt detta..
men jag måste få det ur mig på något sätt..
men vad ja än skriver, vad jag än säger..
vad jag än gör så kommer minnena o han
alltid finnas kvar, kommer aldrig kunna glömma..
önskar jag va som han att bara POFFF så finns det inte..

Tänkte ta en promenad ner till barnsjön med hundarna
för det är strålande sol ute.. men då kom ja ju SJÄLVKLART
att tänka på när ja va där med L...

Läste hans nya tjejes blogg igår..
hur dom träffades o så...
o det känndes nästan som att läsa min egen dagbok :S..
ne urs va skaer kan va jobbiga!

nej nu ska ja kolla på film, väntar på att Sanna ska höra av sig
ska dejta henne idag :)

Kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0