Söndag 7/9-08

Jag o syster segade på morgonen, hon åt frulle o jag monga mig med annat..
Sen kollade vi på filmer igen, först såg vi Just friends. Sen gick ja o duschade..
Sen såg vi p.s I love you som ingen av oss sett innan! o den va grymt sööt (:
o sen började vi kolla på Horton men då fick ja sms om att ja va bjuden på
middag kl 6 i huddinge o klakan va snart fyra! så ja skyndade mig..
va framme vid halv 6 so jag tyckte ja va grymmt snabb på att komma
i väg o hinna med alla byten som då gäller att anntigen stressa och om
inte det så får man vänta typ 15-20 min på alla tåg o skit!

På tunnelbanan fick ja klappa en pappigoja xD höhö
de va en snubbe som hade den som hen hund,i koppel o allt xP

Sen va ja framme, innan maten satt han o cp nörda sig vid datan
o ja läste i en bok "du vet att du är svensk om du..."
höhö  den va lite rolig den!
Sen åt vi middag, lika mysigt o cp knas som vanligt!
Jag sitter o biter mig i kinderna för att inte släppa ut as garv som skulle höras över hela sthlm!

Efter maten kolla ja på tv o han o hans morsa kollade på tatueringar på datan, domfrågade när ja ska göramin första, då jag svara att de undrar jag med..  tydligen e ja en torr boll enligt han!
bara för att ja bara har ett hål i varige öra o ingen annan stans o ingen tatuering..
men fan alla tatuerar sig o tar hål över allt så de är ju inge personligt eller något lite extra längre..
men om ja ska tatuera något så blir de nå tecken för syster/systrar el tro hopp kärlek..
de är bara tankar..
Sen kolla vi på Hitch, men den pallade vi inte se.. efter som båda sett den några gånger innan!
så vi satte på en annan, men då börja ja somna till så vi stängde av o myste lite..
Sen försökte vi sova, men båda hade cp problem med det (mäst han tror jag xD )
han sprang upp fixa saker la sig ner, satte sig upp,knacka i väggen då ja tog tah i hans hand.. då han knacka medandra handen.. ja frågade va de va,men fick svaret "jag vet inte" då ja sa "eller inte vill tala om för mig?"
men så va de tydligen inte, så får lita på de.

sen tillslut så somnade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0