Sjuk..

Hemma idag igen :/
men missar väl lika "mycket" som vanligt men känns endå fel att va hemma...
men i dag har ja ont i höften :/ gör ont när ja går,sitter o står + ont i halsen o så :S
(tyck synd om mig!) men jag ska i alla fall försöka ta mig till träningen,
efter som att Sarah verkligen vill ha mig där.. o de e ju super kul
men kanske inte när man har svårt o gå, hoppas det går över! 

I övrigt är ja cp-mongo-pongo-longo-donko irriterad på den här fuckade sidan! 
ville läga in en bild o gör precis som ja brukar. MEN den vägrar! 
så nu får ni inte se den super sexiga-heta-coola bilden! 
Vad?! inte mitt fel att sidan e cp! höhö

O sorry syster att du inte fått din överaskning, vet att du e DAMP sur..
men den kommer när ja har vägarna för bi i stan! ^^ 
ÄLSKAR DIG, våran syster kontakt kan inte slå någons! 
Finns o kommer alltid finnas för dig! 
/mongo sis din! <3

nej nu ska ja kila..
 
Kiss and love! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0