Onsdag 10/9-08

Ja, då har jag nästan precis kommit hem från barnvakts passning.. okej vi stod vid den super berömda korsningen i 20år o snacka..

men börja med att ja vaknade FÖRE KLOCKAN! fett surt!
men när ja väl vaknat va min polare o syster redan ute med mia hundar (: så jag gick o duschade o klädde på mig..
mår inte alls bra men pallra mig till skolan o gick på dom 2 "SUPER VIKTIGA" lektionerna.. den ena fick vi frogor o text.. ONÖDIGT för som vanligt läser läraren endå upp svaren efter så de är bara o sitta o chilla ^^..
sen va de juh lunch!xD

sen sissta lektionen som är ännu mer serigös! ah vi han jobba 5-10 min sen vart vi ut slängda ur data salen då vi fick gå hem.. de va den skoldagen!
sen åkte vi hem, jag stanna på gullmars för o ta id foto, sen bussen till centrum där ja skulle fixa mitt id..
ne då säger kärringen "du måste ha målsman"  FUCK henne!
så tog bussen till min polare för vi skulle gå till en pizza resturang med en liten Oda på 3 år o en Evelina som också e 3.
De va fett mysigt, pizza snubben trodde de va våra egna barn höhö då fick ja lite roligt :P
dom va så duktiga på o äta så dom fick 2 st dumlisar av pizza snubben, dom gick själva o sa att dom ätit upp maten!
sååå gulligt (: sen kom Linda in en stund o myste..
sen när vi kom hem till oda så fick små brudarna bada bubbel bad o ja lekte lite med dom :D

Senare på kvällen åt vi flingor med mjölk.. då oda ville ha mer.. cass häller upp o POOFF så har ungen hela tallriken över fylld o ja fick feta chocken så sa av ren reflex "O jävlar vad mycket flingor"
Tror ni inte att ung fan säger samma mening direkt efter!
höhö lät kul men hoppas hon inte säger så igen! ^^

sen kom Evelinas morsa o hon hade med sig Engla också, henne har ja inte sett sen hon föddes på BB o nu kunde hon gå! fett soriligt att ´ja inte sett henne innan :/..
strax efter kom odas morsa hem, då hon ville höra från oss om den "lilla" festen som "råkade" vara hemma hos dom när dom va på semester.. så ja o cass förklarade allt.. de va hon jätte glad för.

Sen gick vi hem o cass gick med till korsningen! ^^
men på vägen dit snacka vi massa braiga saker om hur onödigt de  är med skit snack..
fan om man e sur o lack på någon eller bara irriterad på något..
PRATA MED DEN PERSONEN! INTE med alla andra!

Ne nu ska ja va social på msn skriver senare! ^^

Kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0