Några rader..

Saknar min lilla syster som just nu befinner sig i Falun med MIN
nisse! (dator)

Snackade med soffan i dag o de roligaste va
när hon sa "o så frågade han våran lärare om hon kunde köpa sprit till
han för att han ska på fest i helgen"
jah höll på att dö!
vem frågar sin lärare? xD

Pratade med min vän Cass som är i england
Dom hade tydligen varit ute en kväll o sen hade en
kille i våran klass kommit till tjejerna när dom fixa me lös naglar
då han också ville ha sånna rosa.. så på morgonen vakna han i chock
me rosa låånga naglar :D hahahah

ne nu ska jag gå o sova ^^
ville bara skriva lite..

kiss and love<3

Kommentarer
Postat av: paula

hahaha. vem då? :D

låter skit kul juue, kul att dem har dt bra där!

2008-09-29 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0