Min dag 17/9-08

Japps det är min dag det :D
Ja må mig leva, ja må mig leva..
ja må mig leva ut i hundrade år!

börjar bli gammal som gatan..
men dagen har varit ganska bra endå, inte så jätte kul i skolan men
fått massa massor söta sms o polare som ringt, tack alla :D

Fått 300kr av min låtsas mormor och mammas två halvsyskon ^^
sen en parfym o body lotion + 10 smirnoff xD

Min syster Axelina kom hit en stund o bara myste-pyste, verkligen kul
o va med henne,händer inte så ofta tyvärr! :(

Åt en mysig midda med familjen o min storesysters kille.
Sen ätit kladdkaka o godis med syster Lollo o Cass höhö.
mötte mickis en stund också..såå mysigt så, stod o snacka i 1timme xD
sånna geeks vi e! :P

Snart har ja varit 19 i ca ett dygn, o de känns på någotsätt vuxet :/
bästa kommentaren i dag va från axelina "Du e 19 o bor hemma förtfarande"
"jah?! jag går i skolan fortfarande o man behöver ha fast jobb innan också"
höhö då lyste de upp i hennes huvud xD
ja,Linda o Axelina va i stan en koortis, linda köppte en AS GRYMM väska
hos väärsta fylle knarkaren (en butik i gamlastan) höhö xD

Nej nu ska vi sova..

Kiss and Love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0