Måndag kväll 22/9-08

vaknade klockan 5 imorse :S men lyckades somna om..
men sen ringde ju mickes klocka vid sju, då jag kännde mig död!
men vid halv åtta gick ja upp o klädde på mig o sa hejdå till han..
sen drack ja o hans söta lilla mor lite te :p
så mysigt så!
sen gjorde vi båda oss redo för o gå till tunnelbanan..
vi snacka massa massor, riktigt härligt o trevligt att snacka med henne!
men vid liljeholmen skulle ju ja av o hon skulle fortsätta mot t-centralen

när ja åkte på tvärbanan helt själv utan musik!
tänkte ja bara på söndags kvällen (a) höhö
Fett med söt han är! <3

praktiken första dagen..
segt men det va kul en då,ja sysselsatte mig själv med lite saker
som att vika jeans o vända på galjar ^^

Kiss and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0