Lördag-Måndag

Det var kul med träning men jag behövde gå tidigare feter
som att ja inte ville komma mitt i natten hem till micke-picke! 
Så jag gick vid tre mot centrum, behövde köpa lite smink o annat. sen hoppa ja på bussilussen..
Va hos han vid halv fem,då vi fick tackos till middag MUMMS vad gott de va! 
tänk att en maträtt kan göras på så mååånga olkia sätt! :p
sen kom Sara o Cassandra över o jag lekte som vanligt massa med henne, o fick ge henne mat :D
+ att ja fick tyst på hennen när hon gall skrek o sen somnade hon i mitt knä :')
Sen kolla vi på tv o han fixa på datan o sen myste vi lite ^^ :)

SÖNDAG! 
Äntligen fick jag sova ut, vi gick upp vid 11 halv12 (A) hehe 
men fan va skönt de va! 
vi käkade frulle med Carina o Kurt :D höhö alltid lika roligt varige gång!
Sen gick vi in på hans rum o slappa lite till..sen kom Carina o sa att dom skulle åka o hämta en soffa.
Slutade med att vi båda åkte me, soffan fans inte.. då vi åkte till ica för dom skulle handla.. men ja o micke satt kvar i bilen o lyssna på musik o flumma (som man gjorde när man va liten o bytte radio kanal o sånnt ^^ höhö)

efter ica åkte vi till skärholmens centrum gör o hitta ngn cp sladd till hans data o tv, men de hitta vi ingen, sen köppte han någon ful tavla på galerix o en boxer på elgiganten hahaha^^


sen åkte vi hem o bara tog de lugnt :)

innan vi sov kollade vi på ngn konstig film o sen natt buss 807^^


sen däckade jag vääligt fort höhö.

HATAR HATAR HATAR måndags morgon!

omöjligt att gå upp! men ja kom upp efter typ 30-40 minuter då ja insåg att snart har jag brottom..


gick med han till garaget som vanligt där vi sa hej då :,(


Lika jobbigt o tråkigt att säga hejdå!.. hela dagen har jag bara tänkt på helgen o hur mkt jag tycker om han..

bara han som snurrar i huvudet nu, han som är min luft, min skatt,mitt hjärta!


Har börjat inse att jag nog faktiskt är kär :S :$ höhöhö

shiiet va serigöst helt plötsligt xD


Kiss and love!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0