Helgen 19-22/9-08

Ja festen i fredas va lagom skojig, fast ja va lite cp..
spec när en polare sa att ja va pinsam då fick ja ryck att
möta mickis, höhö gick i strumpor o linne ^^ SKIIT bra!
Ted o hans polare kom också, fett stört! hahaha

Men de bästa va jag, Paula,o saskia :D
fy fan vad roligt vi hade!

Frågat folk om ja va pinsam o alla har sakt nej så tur för mig :P ^^

I lördas efter att släckten varit här o grattat åkte jag hem till Micke :)
lika kul som vanligt, vart kvar där hela söndagen också..
vi kolla på tv o slappade mäst bara.. Sara o Cassandra kom som vanligt över en stund :D
Efter de gick ja in i en varm hääärlig dusch!
sen medans han duscha satt ja vi datan en stund :P
Sen kom de mysigaste av allt!

Han bad mig ställa mig upp, o jag kolla på han som om han va helt dum..
men tillslut ställde jag mig upp då han sa att jag skulle vända på mig o gå rakt fram..
så klart så gjorde jag de.. sen sa han "stopp, kolla upp" o högst upp
på hyllan ovan på hans miljoner tv spel låg ett blått avlångt paket...
Jag öppnade det försiktigt o va sååå nyfiken..
Lyfte på locket o flytta på samhets tyget o där under låg ett guld armband!

Visste inte vad ja skulle säga eller göra typ,
exakt ett sånnt har ja velat ha,men dom e ganska
dyra så har inte vågat önska mig ett.
Vart en heeelt underbar helg! <3<3

Kiss and love!<3

Kommentarer
Postat av: paulaa

aaaaaw. gulligt! :D

2008-09-22 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0