Fredag 5/9-08

Va me cass o linda enstund efter skolan igår, vi gick runnt lite i stan. Mys mys!
ja bytte två tröjor på bikbok sen gick ja o cass till gamla stan o åt lite glass..
sen hem till henne o kolla film o laga mat.
Efter vi sett film såva klockan runt elva o jag skulle gå hem.. ja öppnade dörren o hörde massa vrål så ja vrålade tillbaka o sa godmorgon på er med!  höhö ^^
cass trodde de va på tv:n ja ba neh! ja hörde att de kom ute från. när vi kommer ut på vägen såg vi längre ner på vägen stod 40 st ungdommar i 13-15 års åldern, vi såg att de kom från några bekantas hus och detskulle inte vara någon hemma. Men vi gick dit och hittade Amanda som bor där, hon stod o lipade.. så medans cass tröstade henne så börja ja chasa iväg alla dryga tonåringar (nu känner jag mig som väärsta gamlingen) tog en jävla tid för folk att förstå, men till slut va de tre fyra stycken kvar, några va min kompis lillebrors gamla klass kompisar fårn hanviken. 
Men domhjälpte till o städa, men ja o cass tog hand om de mästa o såg till att Amanda lugnade ner sig. 

Vid tolv kvart över tolv hadevi fått bort spya o glas som dom slängt på vägen, o alla fimpar som låg över allt!

Sen gick ja hem o la mig o sov, ja skulle upp på träning dagen efter.

Men känndes bra/tur att ja o cass kom där i rätt sekund.. vi kunde ha varit någonannan stanns..ren slump att vi va där.

Men håller tummar för att hon säger sanningen på engång till sina föräldrar, okej att dom kommer bli sura men sanningen är den bästa lösningen efter som att den alltid kommer ut till slut.

SOFFAN 18 år idag GRATTIS TILL HENNE! <3<3

Kiss and Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0