Fredag 19/9-08

Ja då har man kommit hem från stan med mickis, som precis drog till sin träning^^

Vaknade i morse vid tio, bestämde mig igår att jag skulle stanna hemma idag för att ja varit så trött o så under hela veckan. Men ja behövde inte sjukanmäla mig för strax efter jag vaknat fick ja sms av min kära polare Paula att lektionen va inställd, så vi var helt lediga idag :D.

Så jag gick upp duschade o ringde mickis o gjorde mig klar..
sen åkte vi in o kolla en massa, visst ja hitta inget som ja verkligen verkligen ville ha..
men om ja hade mer pengar hade ja köpt lite av de.

sen käka vi på tackobar i saluhallarna ^^ höhö
var en riktigt kulig dag på stan!

Sen nu sitter ja o segar, ska på fest ikväll..
mår inte så jätte bra så går bara dit en stund efter som att de sen åker till England i morgon.

Kiss and Love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0