Finns så mycket..

Ja dagen började med att ja va hemma hos mickis, efter som att ja sov där ^^..
vi gick upp o gick till träningen, som vart seeg o gymnasterna ville inte riktigt som
oss tränare.. så vi alla tre tyckte denna träning va ganska meningslös..
sen gick ja o mickis hem till mig o åt pasta sallad :P
efter maten va hon tvungen o gå hem till sin andra hund..

o jag vart bara hemma,skulle ha åkt till min "syster" 
men vart förseg o trött + att ja kännde mig dålig..
skulle ha träffat underbara Sanna idag men som sakt sjukling här :(

kännde mig helt nere så logga in på msn
för o hitta nån rolig vänn att snacka med..
men de första ja får se är att Linus (mitt ex)
har flickvänn... så ni kan ju gissa hur mycket tankar o allt som 
kom upp i mitt huvud :S... 
De som känndes mäst jobbigt var att han inte sakt något o att ja fick se de så där..
men så mongo som jag är så fråga ja fall hon o ja kunde chatta.. 
så hon addade mig, så har snackat lite med henne, hon verkar
as gullig o så :) 
Dom e verkligen värda varandra, o visst att ja e nere för det här.. det är ju
bara mänskligt.. men försöker vara glad för hans skull,men inte så lätt
som jag vill att de ska va.. HATAR kännslor ibland asso.. önskar ja kunde
styra dom mera..

O visst ja har typ micke nu, men de känns endå så konstigt o ovant..
känns lixom  som att ja inte betydde något :/.. 
a ni vet säkert vad jag menar, ja är ju inte ensam om en sån här grej.

finns så mycket ja vill skriva om, men endå inte..
Somtur var ringde sanna för en stund sen såja fick prata av mig lite..
Så ska träffa henne i morgon, Sanna medecin är den allra bästa! <3
O sen ska ja ev åka o få lite Micke medecin, saknar hans svarta
katt Morris (höhö ja som e lite rädd för katter + lite allärgisk)
Men Morris är speciell! <3

Nej nu ska ja sluta skriva o tänka mera på allt som hände så fort...
nu har ja börjat komma på va ja egentligen sakt o gjort :S
men i chock så händer saker bara... :/

Kiss and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0