Bättre..

Ja då va ja hos micke igår..
Som vanligt kom Sara o Cassandra :D
kvällen vart helt underbar o mysig trotts att ja e lite cp..
o tänker alldelses för mycket på gammla tider..
Men på bussen hem från praktiken satt ja o tänkte o tänkte, hur ska ja
släppa allt?..
har haft jätte ont ihuvudet o magen i två dagar nu o ja MÅSTE bli av med de!

Men idag kom de en till praktikan till oss, Sandra.
Trodde hon va något yngre än mig, men de visade sig
att hon går i 9:an, ja höll på att dö!

Lite skummt att ja snacka med henne om allt..
men vi båda snacka massa om olika saker som fick
oss båda att må bättre.. i alla fall jag..
Skönt o prata med någon helt utstående också som inte
vet någonting om mig eller så. 
I morse åkte ja o Carina (mickes mor)
samma tunnelbana till liljeholmen..
på vägen dit snacka vi om hur ja o micke va som små..
(vi kännde inte varandra då)
o jag fick veta en skit rolig sak, som ja skrattat åt hela dagen..
men vågar inte skriva det här efter som han brukar läsa ^^ xD

Men tack vare mina underbart fina vänner o micke o hans söta mor
så mår ja redan mycket bättre o tänker mer på framtiden än baktiden..
Så tänker bättre nu

nej nu ska ja hitta nå o äta! xD

Kiss and Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0