Trötter!

I går gick det minsan inte att sova..
ringde Sanna baby vid halv tolv-tolv tiden o vi snacka till typ klockan två..
o sen låg jag bara o tänkte en massa massor (som vanligt)

men jag vet inte.. jag e trött, ont i huvudet, fryser.. o jag måste packa.
ska på läger, åker i morgon på morgonen o jag kommer skriva här igen på
måndag kväll.

Men just nu vill jag bara ha söndag!

Miicke jag Älskar dig!
du e mitt ljus, min sol,min värme...
 det är du som är min mycket bättre halva!<3

Orkar inte skriva nu..
Men Sanna baby, du är verkligen inte värd all denna sorg!
Jag önskar jag kunde förtrolla monstret så att han fatta!
Vi ses på måndag! äntligen!<3

Nu ska jag packa :( det är tråkigt att packa!!!


Kiss and love<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0