Torsdag kväll..



Fick bara lusten att skriva..

vet inte riktigt vad jag vill skriva just nu.. mer än att de är såå ensamt att inte ha sin kille bredvid sig..
Det har lixom blivit ett beroende. O i går kväll va nog de mysigaste jag varit med om, han va såå söt!
gullade o myste med mig, han kunde inte släppa blicken eller så från mig.
Även i går låg vi o prata en massa om de som hände förut o vad som kan hända i fram tiden, då han sa..
"Allt är redan förbestämt"  o jag tror det ligger nått i det.. jag menar kolla bara hur han o ja börja snacka lixom^^.

För att inte trötta ut dig med allt snack om han så kan jag tala om att jag fick välja ett par jeans idag..
Som jag ska ha när jag praktiserar :D men efter som de är crocker kanpanj, så fick ja välja villka crocker jeans jag ville.
Det var roligt!

Träningen va inte alls kul idag.. jag vart som vanligt irriterad på gymnasterna för att dom bara flamsar i stället för att köra! så tråkigt att man först måste bli sur o sen kör dom bra. Men på lördag åker vi på helg läger..kommer hem söndag em då jag åker direkt till Micke (: så jag vill ju helst ha söndag, för engångs skull^^

Nej nu borde jag försöka sova lite!

Kiss and love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0