Torsdag 08-10-02

Jaha?!
tänka sig att ja köppte en kamera i tistas o så klart funkar de inte till
den här datan.. måste ha min bär bara!

men men..
I går kväll va den mysigaste på länge!
Födelsedags fikade med sanna o ja fick massa massor fina paket :')
o ett jätte fint brev som jag läste på t-banan :')
hon är en av dom gulligaste jag känner o de gör ont att hon bor så långt
borta hela tiden.

efter den MYSIGA fikar stunden skulle hon åka hem
o jag satte mig på tunnelbanan till micke.

När jag kom dit va sara o cassandra redan dära..
så ja gick in i köket o lyfte upp henne o busade..
då sara frågade om jag ville komma på dopet på söndag.
o gissa om ja vart glad :D

så i dag på lunchen gick ja o söt sara o kolla på kläder..
så köppte en tröj/tunika i grått som ja ska ha :)

neh nu ska ja va social ^^

Kiss and love <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad mysigt det låter gumman!

Kul att du och Sanna är så bra kompisar, håller med det är synd när man har bra kompisar långt bort. Men man får helt enkelt ta vara på de stunder man har tillsammans, men det låter det ju absolut som att ni gör :)

Kul med dop också.



Pusss och kram

2008-10-03 @ 08:39:29
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0