Tiden räcker inte till..



Jah då är det redan fredag
i morgon, o jah hinner inte med.
Förlåt o ursäkta att jag är så seg, men jag har så mycket helatiden :s
Så jag måste försöka att tagga ner men de är omöjligt! 

Men kom nyss hem från träningen, den va väl lite så där..
tjejrna ville inte riktigt o jag själv e seg så de känndes bara dåligt o jag 
fick bara kännslan av att sluta.. men när jag tänker på alla tävlingar o allt annat
jag gjort med gruppen så ändrade jag mig på engång! 
Alla har sina lite sämre dagar! 

Men i veckan har jag gjort:

Måndag- Åkte från miicke tillbaka till miicke för o hämta packningen..

Tisdag- Extra träning för dans gymnasterna

Onsta- Åkte jag till Miicke (ska berätta mer)

Torsdag (idag)- träning

Fredag- Extraträning

Lördag- Tävling sen miicke o lilla syster ska kanske med till han ^^ höhö

Söndag- Bara slappa o sega hemma hos micke om inte han har några planer ^^ 

O när jag kommer hem från träningar orkar jag inte riktigt blogga..
Men ja vill skriva minst varranan dag, så ska skärpa till mig! (: 

I onstas kom Mickis till min praktik o jag hjälpte henne o hitta jeans :P
hon hitta 3 par, känner mig väldigt duktig ^^ :P
vi åt lunch tillsammans..
vid 3 var hon klar i min butik o 1 timme kvar tills jag sluta så hon gick runnt lite i andra butiker.
Sen vid 4:ra tog vi sällskap till gullmarsplan.
Hon hoppa på bussen o jag t-banan till slussen där jag bytte till röda..
Åkte den vägen för att de skulle ta lite längre tid. 
Carina skulle va hemma vid halv6 o jag va framme vid kvart över..
o ute va de svin kallt.. så ja fick iden att gå in i centrumet...
BLÄÄÄ går ALDRIG mer in där! 

Jag vart på hoppad på en gång o efter några sekunder insåg jag att ja va enda svennen där inne..
O dessutom e ja ju blod så ni kan ju gissa.. alla olika gäng bara börja hålla på! 
Då jag sa till några att dom va patetiska... vet ni vad dom säger.. "vad betyder det?" 
då gav ja upp.. men ja gick in på ica bara för att..
Då jag hittade hårspray för 10kr :D (har börjat andvända lite, men tar de lugnt)
Jag vill inte förstöra håret helt. 

men i alla fall.. vid 20 över 5 skicka ja faktisk sms till hans mamma o fråga om hon va hemma..
o de va hon så då gick ja dit fort som sjutton! ^^ höhö
o jag går aldrig mer in i de där centrumet själv! 

Kvällen vart lite spec.. Först snacka ja med en vän för att han va inte hemma.
Sen när han väl kom hem käka vi o sen glodde vi på en as äcklig dålig film! höhö
efter det kom han på att han skulle ha med sig värsta cd-spelaren till jobbet.
Så han rev ut hela garderoben med väskor (han skulle ha den längst ner så klart)
o gissa vem som fick ta upp de, jo hans mamma så jag hjälpte henne ^^
det va ju inte bara 10 väskor.. minst 110^^ höhö

sen la vi oss o sov..

Nej nu ska ja va social på msn o sen duscha o sova.
Men ska försöka skriva i morgon! 



Kiss and love <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0