Onsdag.

Jag trodde att denna dag skulle bli minst lika lång som evigheten!
men icke sa nicke! Började me o packa upp varor o så.. gjorde sånnt som jag brukar göra.
Sen fick Carla iden att göra om i butiken, som ja skrev i förra inlegget :P så tiden rullade på.
Tog lunch vid 12 istället för elva. och efter lunchen fanns de inge o göra..
Men då kom chefen till jobbet o gav mig ett uppdrag :D

Det gick ut på att jag skulle låtsas vara kund i tre olika butiker..
vi bestämde att jag skulle gå till Bikbok, djur affären och HM..
Chefen skrev ut lappar som ja skulle fylla i om de olika butikerna + en utvärdering.
RIKTIGT KUL! :D

Jag är ju som jag är xD Lätt road! höhö.

Sen fick jag flytta om lite tröjor som va nya som skulle in i en smock fylld hylla..
JAG LÖSTE DET! :D
Efter det fick jag sluta, klockan va då tio i fyra.
Soffan ringde så vi babblade på o jag åkte till Micke..
O nu sitter jag här på hans rum o väntar på den seeeeega-peeega-saken!

hörs i morgon!

Kiss and love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0