Kärlek!


Sitter här vid datan o tänker ALLDELES för MYCKET!
Jah ni vet så som de blir när man börjar tänka.. dåman tänker ännu mera
sen finns de inget stopp eller någon återvändo över huvudtaget!
Men så gick ja in på BDB o kolla runnt på mina vänners bilder..
Då jag plötsligt fick fram en sky jävligt sexig bild på mig x)
o under bilden en UNDERBART gullig o sööt text, den värmde!

Tänk att mina vänner alltid prickar in sig på rätt dagar o rätt tillfällen..
Förra gången va de Paulii o innan de va det Sanna! 
JAG ÄLSKAR MINA  VÄNNER! <3
KÄRLEK från eran tOoK LiNnÉa.  


Lineea
du måste vara det jag lever för. Utan dig skulle ingenting vara värt att leva för.
Du är det som gör så att jag orkar med allt. Du och jag har så olika liv nu för tiden,
jag lever i örebro och har en massa kompisar, du lever i sthlm och har en massa
kompsiar, kille och allting du önskar dig!! Är så glad för din skull, är så glad för
att ha dig som vän. tänk så mycket fina minnen du och jag har tillsammans,
som i vintras när vi åkte pulka, skrek mer än ungarna x) Åkte in träd,buskar,
ja allt som stod i vägen x) Du blev kallad för H*** av små skitungar, du kaxa emot...x)
Haha rätt åt de där skitungarna!! :P för så säger man inte till oss i alla fall...hahahaha. 
jag tror inte att de som är...ja du vet, jag tror inte de åker pulka x) Lineea, du ska veta
hur glad jag är när jag är med dig!! :) <3 Gumman det finns så mycket minnen vi kan
skratta åt, det finns så mycket roligt att prata om...kan knappast skriva upp allting.
Det enda du måste veta är att jag ALLTID kommer att finnas här för dig..i vått och torrt,
du kommer alltid kunna ringa till mig och snacka...finns alltid för dig! <3  
du å jag pratar kanske en - två gånger i veckan...om vi inte pratar så
vet vi i alla fall att vi finns där för varandra <3<3

JAG ÄLSKAR DIG !


By: SofiaChristina.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0