Måste bara!

Måste bara klaga

I söndas paja min ena hörlur till min Ipod..
i dag dog ipoden, vet inte va de är för fel..
min mobil cp:ar sig så den funkar knappt!

Jag har ont i huvudet..
Jag är trött men kan inte sova (som vanligt)
sov nästan inget i går heller..
Jag paja ryggen mer i dag på träningen, de gjorde så jäävla ont att
jag nästan börja lipa..
När jag kom hem slog ja i mitt knä jävligt hårt iväggen..
De gjorde ont!
Jag skulle duscha men orkade inte.. äckligt av mig!
Jag skulle äta middag men de glömde jag..tog en macka..
Mina päron bara gnäller på mig..
Min syster e tjurig o skriker på mig!
O jag känner mig dåligast-sämst-äcklig!

Vad gör man?!

o ett plus är att min mormor kommer till helgen..
Wohu, jag kommer dö!

visst hon e snäll o så.. men ja e inte på rätt humör!

Hoppas du mår bra!

Nu ska ja göra ett meningslöst försök att sova!

Kiss and love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0