Måndag 20/10-08




Jag vaknade  av att Miickes-piickes klocka ringde! 
blää det är HÄMSKT! inte för att jag vaknar utan för att de menas med att jag blir övergiven! 
o det blir kallt o alldeles ensamt. Bajs på hans jobb! xD
Så han kom in o pussa hejdå o jag va så död att jag inte orkade gå till praktiken.
Så vid tio gick jag o Carina (hans sööt mamma) upp, jag duschade lite "fort"
vi drack te som vanligt o snacka en massa massor :) mysigt mysig!
Vid 11 tiden åkte vi med t-banan in till Centralen, hon skulle jobba o jag skulle möta SANNA :D <3<3
Sa hej då till henne o sen smsade jag Sanna baby, då dom för flyttat sig till hötorget.

Där Satt Sanna o Cattis :D sen kom Mikkan ut ur H&M så han se henne i 5minuter typ :p.
Vi drog hem till Sanna på lidingö o myste med te, tortolini med bea sås o kikade på olika thai mat rätter :)



Senare, vid 4-5 tiden åkte vi in till stan för o möta Henrik
(Sannas... ex eller vad jag ska kalla han för.. FYFAN de sved att skriva ett e o ett  ex där! :S :'(   )
 Hans lillasyster i alla fall, o en av hennes polare. (hon ser exakt ut som sin bror! fast tjej då)

Stackarna va här på klass resa o bodde på ngn båt :S ehe xD
efter ett tag kom Mellis också, inte sett henne sen jag vet inte när.
Så vi satt o snacka allihoppa o bara va lixom (: Mys Mys! <3


(Min snygga Sanna<3 o Cattis dumungen!
som tittar bort!)

Vid 5-6 tiden gick jag o Cattis till T-banan..
Hon skulle hem till Norrtälje o jag skulle till Miicke o hämta all min packning! :p
Så vi tog ju så klart heelt olika t banor åt olika håll.

(Sanna det va underbart o få se dig igen! Saknat dig obeskrivligt mycket!<3 )

Men snackade med Cass hela vägen framm till porten, där jag stod ute i 100 år
 o frös ihjäl tills en av deras grannar kom då jag fick smita me in :).. Miicke va inte hemma än, han kom kanske 5 min efter xD höhö. O jag hade TUR riktigt TUR, mammi hade sakt att pappi skulle hämta mig vid 7..
MEN han kom vid 9 :D så vi han vara med varandra ganska länge..
När vi va på g ut ur hans rum såg jag Sara o Cassandra i köket, så han säga hej lite fort brar :(
men bättre än inget alls! :)
Så när pappi kom tog vi packningen o gick ner till bilen..
Pussa hej då, o jag åkte hem :((



Kiss and love!<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Hörru gullunge! Tycker du får bli lite bättre på att uppdatera (A)

2008-10-23 @ 09:29:16
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0