Lever upp till Blogg namnet..



När jag kom hem från stan
rasade allt samman..
då jag ville gå in o blogga MEN mitt internet dog..
inget msn inge bloggande.. inget you tube..
kännde mig helt handikappad..

På det kom min mor och mormor hem..
Då allt skulle kretsa kring dom o vi skulle hoppa o skutta av glädje
(typ) men så klart så gjorde vi inte de så då vart dom tjuriga.

Just precis då i den sekunden SÖG ALLT utom Farmor (A)

tänkte på henne o vad vi snackat om.. då ja började må bättre.

O sen fick ja låna systers data :D då allt  började bli ljust igen!


Men just i den sekunden stämmde mitt blogg namn everything sucks! !


Det har ju gått över lite nu..

Det gäller att inte börja tänka!



Kiss and love! <3


Kommentarer
Postat av: Fia

aw gumman! Vilken himla söt bloggdesign du har :):)!

2008-10-29 @ 12:37:00
URL: http://skryttan.blogg.se/
Postat av: Svar till Fia

Tack gumman (: <3

2008-10-30 @ 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0