Kväll.. 1 Dag kvar.

Sitter på min säng o lyssnar lite musik...
läste precis en annan blogg..
det värmde när jag läste hennes
lista på olika saker (: <3

men men snart kommer en vän över hit...
vi ska bara slappa o mysa (:
 
Men jag kan inte sluta tänka på morgon dagen.. snälla kan den inte
komma nu som i NU!
Jag står inte ut längre! (a)
Men det kommer nog bli roligt o mysigt!

Men just nu vet jag inte va de är med mig, ena sekunden hoppar jag runnt
som en idiot.. nästa sitter jag på sängen o tänker en massa..
o anyliserar över livet (som man INTE ska göra)
för man kommer bara till steg ett igen.. om man anyliserar över livet
ska man vara MINST 2 ^^

Det påminner mig om när jag o Mickis har våra snack om att bli vuxna...
Det är skrämmande o det som är riktigt crepy är att nästa gång
jag fyller år blir jag FAN 20 :S Va hände?! Vart tog alla åren vägen?

Jag vill vara typ 15-17.. låter kanske sjukt men åren går fortare än vad jag hinner med!
Visst har jag massa-många-underbara-roliga-knas-tokiga minnen från alla dessa år..
men ni förstår säkert vad jag menar...
Där e jag lite spec.. jag lever upp till "man ska vara barn så länge man kan"
Speciellt när jag är på träningarna o vi har fruktis paus.. då jag leker minst lika mycket
som barnen. men det är en härlig kännsla att skratta o busa med dom!

man kommer på något vis in i deras "värd"
o det är underbart!

Nej nu ska ja sluta skriva o göra nå vettigt ^^

Kiss and love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0