Hos Miicke!



I går va ja i stan
med lillasyster, Freddie o Cribbe.
Först åkte vi till forum o kika på de nya centrumet ^^
De va väldas stort o snyggt (:
Men vi åkte till stan sen, då vi mötte upp Zebbe sen vidare till
Butteriks xD.. jag skojar inte, det va KÖ in i butiken!

Sen kom även Cass in o gav oss lite sällsis..
Gick runnt o flumma lite sen började ja röra mig mot miicke.
Lillasyster o Cass gav mig sällsis till Liljeholmen (:

Stationen efter kom de på en jätte ung pappa med en liten sån på
1½ år.. helt över social o jätte gullig.. slutade med att han satt i mitt knä
o kramade mig o ville leka :')

Kvällen vart mys mys! <3

Vaknade av att han viskade "jag älskar dig" o pussa mig på kinden <3
Sen åkte han till jobbet o jag somnade om..
Vaknade igen vid 10 då ja gick upp o duschade o sen tog ja en låååång
frukost med Carina (hans mamma)

Sen nu sitter jag här ^^ o skriver tråkig skit xD höhö
ne men har inge o skriva om just nu så de blir bara lite ^^

Ska möta mickis vid halv3 då vi ska shoppa lite :D

Hörs senare!

Kiss and love!<3



Kommentarer
Postat av: Fia

Aw mys:)

Låter som du har det riktigt bra, härligt gumman!

2008-10-30 @ 13:18:13
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0