.Hemma.


Vi alla har hört Borta bra men hemma bäst...
Men jag vet inte om jag längre kan hålla med om det..
visst älskar jag min familj o så men hemma känns tråkigt.



Har varit hos Miicke i två dagar, i går va jag aldrig hemma.
Åkte till stan o sen hem till Micke igen.
Kom dit vid halv7 som vanligt va bara Carina hemma.

Vi satte oss i soffan o snackade om allt möjligt (som vanligt)
Klockan gick o gick men ingen miicke.. Tillslut ringde han till hennes mobil.
Han hade fastnat på jobbet o va på g hem.. så vid 8 halv9 kom han ÄNTLIGEN!

Då vi 3 satte oss o käka <3 (:
Så mysigt, så underbart!

Efter maten va klockan redan halv 10
då han hoppa in i en dusch.
o jag tvätta ansiktet o borstade tänderna.

Jag fick deras hem nyckel för att dom båda skulle gå vd 8.
Kändes konstigt o få deras nycklar (om ni fattar?)

Sen kröp vi ner o kolla på film o sen myste vi bara <3



Jag vaknade när han skulle upp, men vi myste lite.. som tyvärr gjorde att han fick
väldans bråttom :/. Men han pussa hejdå som vanligt o sen sprang han.

Jag lyckades somna om.. men vaknade igen vid tio i tio,
då jag tyckte att jag hörde något men jag tänkte att de va katterna 
som busade med varandra. 
När ja gick upp för att gå på toa va de tänt i köket o ena badrummet.. 
Carina va fortfarande hemma, hon stannade hemma idag så jag slapp va själv (:

Så ja klädde på mig o hon rostade bröd o fixa te.
Sen satt vi o snacka o snacka igen ^^ höhö.

Vid halv1 började vi röra oss mot t-banan.. hon skulle till skärholmen o handla.
o ja skulle ju hem :/.

Jag va helt borta så jag råka gå av vid globen i stället för gullmars xD.
Men de gjorde inte så mycket efter som att när ja väl va på gull va de 15 min 
tills bussen kom. 

Hemma va de inge kul.. min stora syster satt på min obäddade säng..
hon hade låtit hundarna ligga på sängen PÅ min RENA tvätt
Då hela jag exploderade o fick utbrott!!
Alltid så stökigt!!
O ingen utav mina syskon vet va ordet städa,plocka-undan-efter-sig, betyder..
De gör mig så arg!!

Jag vill flytta här ifrån o kunna bestämma hur de ska va o
att man ska plocka i sin disk o inte slänga allt över allt!!

Men när ja damsugit hela huset o plockat i o ur diskmaskinen
stor städat mitt rum.. fixat i hallen o så.
Ringde ja till mickis (:

Hon kommer vid 7 då vi ska göra oss så sjukt sexiga! ^^..

"Hemma bra men borta bäst"
Känns som att jag i bland är förstor att bo här hemma..
Men stor trivs hos Miicke det ända jag verkligen saknar när jag e där
e hundarna : / <3




Kiss and love!<3



Kommentarer
Postat av: Mickis

Om vi ska! GRR...! ;)



<3

2008-10-31 @ 18:06:26
Postat av: Fia

Åh blir helt till mig och avis när jag läser om hur mysigt du verkar ha det hos mickepicke:)!!

Hoppas ni får en trevlig kvällis.

Pusss och kram

2008-10-31 @ 19:14:57
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0