Helgen!


Lördag!

Jag gick upp vi 6 för att hinna
duscha o så innan 8
då jag skulle bli hämtad av en gymnast o hennes farsa.

Vid tio över åtta hoppade jag in i bilen o vi va då på G till lägret på Norra langnö.
Vi lassade av all packning o sen nästan på engång gick vi in o börja träna.
Sen åt vi ju lunch o mellis o sånnt^^..
på kvällen bus ringde vi, det va poppis hos gymnasterna! xD
Dom fick även ringa till Miicke, de gillade dom också fast enligt han tappade han hörlsen! :p
men de va riktigt mysigt o skooj!

Duschade o basta på kvällen innan middagen (:
Sen när vi skulle sova fick jag o Mickis lyyx två gymnaster satte ihop sina as bigga luftmadrasser med siden lakan ;) så vi sov ganska gott, vaknade 1 eller 2 gånger.. ena gången va de en tjej som skrek på hjälp i sömnen..
o en annan kom o snacka med ena tränaren om att hon inte hittade sin säng.. hon va nog hälften vaken hälften i sömn! ^^.




Söndag.
Gick vi tränare upp vid tjugo i 8 för att göra frukost, klockan nio va vi i hallen o träna :D
så nu kan några gymnaster fina Salto (volt bakåt) och några kan snygga rondater o direkt flickis (typ hjulning o en handvolt bakåt) omöjligt att förklara här typ xD
Efter lunchen va de dax att städa över allt, skura alla golv o göra det riktigt snyggt överallt.
Det tog sin tid, men vid 2 tränade vi igen o sen åkte vi hem vid 5 halv6.
Jag fick åka med några till Gullmarsplan sen kom Miicke o hämta mig :D
jag va helt död trött så de va mysigt att komma hem till han o bara mysa o kolla på tv <3
 

Hände så klart massa massor mer, men liiite jobbigt o läsao skriva ner precis allt..
Men en sak som jag lärde mig va Fiskbens fläta o här e den första som jag gjort i hela mitt liv ;)




Snygg eller hur? :D



Kiss and love! <3


Kommentarer
Postat av: Mickis

Kommer inte glömma den helgen asså. Sjuukt roligt vi hade!! :D



Puss <3

2008-10-21 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0