Helgen (Fre till Mån)



Jah då va den helgen över.. men her gjort en del.

Fredag:  

va de lite film mys med tjej o kill polare..
Jag gick hem vid 12 tiden då Miicke ringde så jag inte behövde känna mig helt
off.. o de är aldrig skoj att gå helt ensam ^^.

Lördag:

Gick ja upp vid 9 kvartöver 9 ^^
Då ja fick liite bråttom, efter som vi skulle va hemma hos Mickis vid
tio i tio :p.. men vi han precis i tid, nån min sena.
Vi va vid tävlingen lite innan kvar töver.

Mötte upp alla brudarna o sen va de bara att träna innan förträningen..
sen va förträningen o de gick ganska bra.. varven har ju sett bättre ut.

   

Tävlingen gick väl också så där tyckte vi tränare.. så vi tog ett snack med
dom att man inte alltid kan ta medalj.. men precis då får vi veta att vi kom 2:a.
Helt okej, 2 av 4  ^^ höhö.

Efter tävlingen åkte ja o mickis hem med en gymnast..
O hennes lillasyster va med, så söta dom är :') .

När ja väl va hemma tog jag en varm lång dusch o bytte om ..
sen åkte ja direkt till Miicke (:
Kom in o hälsade på alla o katterna,lämnade
väskan i rummet o sen va de mat dax :)

Efter maten ville Miicke-piicke spela spel..
De slutade med monopol.. det är obeskrivligt hur kul o mysigt de va xD..
I början gick det åt helvete för Micke så kom Kurt in i köket o fråga om vi hade kul..
då Micke svarade med massa massor av svordommar xD

Efter ca 30 min kom kurt in i gen då miicke va jätte glad o stolt!
 Då jah satt o depp käka chips höhö ^^
Jag fick bara betala o betala hela tiden..

Till slut vart ja såå lack att jag tog miickes pengar som låg i värsta ordingen..
rev runnt i dom mouahahaha sen satt han där o sårterade pengarna..
Precis när han va klar kom jag igen o rev runnt xD
(vad lider jag av?) hahaha

Hans mamma bara satt o skratta o tyckte vi va såå söta!
jah ba "ah skiit gullig han e! gör att ja blir pank den jäven" höhö!

Han van ju såklart ( men han va banken o växlade en jävla massa )

Efter spelet gick vi in på hans rum o bara tog de lungt..
Hans mamma kom in o sa att hon hade en liten present till mig..
Jag vart helt förvånad.. så jag öppnade de..
Det var jätte fina örhängen.. hon sa att hom tänkte på mig när hon såg dom..
Kan man bli sötare?

Söndag:

Vaknade vi vid halv 11, men då kom vi på att de va tids omställning ^^
så vi slappade lite till  (:
När vi gick upp var all fruckost framme, mitt te va lagom varmt o lika så
med hans kaffe (: mackorna hoppade precis upp.. perfekt!
så satt vi alla där o snacka igen höhö.

När vi ätit började Kurt o Carina o städa..
Sen när alla va klara åkte vi till Skärholmen C
Jag köpte smink o Carina en lock tång (:

Sen åkte vi till något ställe då ja o Carina stanna kvar i bilen..
Micke o Kurt skulle in o köpa någon olja till deras radio bil xD
Enligt dom skulle de gå fort.. de tog mer än 20 min! höhö..

När vi väl va hemma igen testade Carina lock tången (:
o Kurt lagade lassange :D
Miicke den tönten fick köttbullar o pasta!
(han tycker inte om lassange!)

Sen kan ni ju gissa vad som hände rästen av kvällen..
Mecka med lilla bilen! xD
När dom väl fick den u fungera någerlunda körde dom den på
loft gången o väckte hela granskapet! haha^^



Sen vid sju tiden kom Sara o Cassandra :D

(Cassandra)  <3

Mys Mys (:
Sen kröp vi ner o somnade till en film.

Måndag:

Vaknade jag av att någon pussade på mig!
Micke skulle upp o jobba :( ville ha han kvar där!
Han gick upp o gjorde sig i ordning.. sen kom han in o pussa hejdå.

Jag somnade om o drömde något jätte konstigt :S
sen vacknade jag av att de knackades lite på dörren..
De va Carina som frågade om hon skulle lämna extra nyckeln..
Men klockan va kvart i 10 så jag gick upp o gav henne sällsis med te o macka :)

Sen gick vi till t-banan gick av vid t-centralen..
Jag skulle köpa en smörgås.. sen sa vi hejdå o jag åkte hem.
När jag va hemma börja ja o städa. Sen ringde Soffan o sa att hon va klar.

Då vi gick ut med Drama o Max (:
Vi picknickade vid barnsjön.. riktigt mysigt o fy jävligt kallt!
Sen hem till henne en stund o tina upp.. sen gick jag hem....



Kiss and love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0