Fredag!

Jah denna dag gick fortare än jag trodde..
Va helt okej på praktiken idag, fanns massa o göra :D
Men ja va lite seg en då..

Pratade med Sanna på lunchen :) <3
sen på eftermiddagen kom min storasyster o hälsade på.
så fick sällsis hela vägen hem (:

Jag han äta o byta om, extra träning idag.
O de gick väl lite så där..
Dom körde mkt bättre i dag än i går^^
Jag o Mickis fick en gymnast att hoppa rondat på plint :D
feeeet bra! ( så tråkigt att Mickis ska åka :'(   )

Efter träningen vart de film mys..
Zebbe o Freddie va där också, kul o se dom..
händer inte så ofta.

När ja gick hem snacka ja o Miicke-ponken :D<3

nej nu ska ja kila.. tävling i morgon!



Kiss and love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0