Fredag 10/10-08

Ja då är det ÄNTLIGEN fredag! :D



Började med att mammi kom in o väckte mig vid åtta för att ja skulle hinna rasta vovvarna.
Det var riktigt jobbigt-trögt-seegt o gå upp!
Efter som att ja inte kunde somna igår!

Vid tolv halv 1 loggade ja ut från MSN...
men jag va inte alls trött inte äns nära! Så jag satte på en film "what happens in Wegas"
Riktigt rolig o lite sööt, fast ja lista ut slutet i början xD.. men jag vart inte äns trött av filmen!!
vad lider jag av? xD

Så det va knas-kalas som va på besök i huvudet..
Tänkte ganska mycket på de jag o Jennifer chattade om..
asso jag blir mörkrädd!  Vi är läskigt lika i personlighet + ut sidan o igår snacka vi
mkt om saker vi gjort me tex håret...

Då vi gort samma saker i samma tid punkt, nästan..
o pricket övet I, våra sysstrar är lika gammla o har samma smeknamn!

Jennifer ta inte illa upp, ( :
Du vet att ja inte menar något illa..
Det är bara lite läskigt!(A)

Men men när jag väl somnat så känndes det som att jag vart väckt på engång!
sen gick ja en ganska kort frisk prommis med båda vovvarna,
roligt nog mötte jag min farfar på gång vägen (:
inte sätt han på evigheter så de va mys!

Sen iväg till djursjukhuset med Wiggo..
Men det gick strålande bra, de tror att han kan ha blivit biten
av en snok o då e det ingen fara efter som att dom inte sprutar in något gift.
Sen fick vi tabletter till båda vovvisarna mot nos kvalster.

Så på vägen hem stanna vi på apoteket o hämtade ut medecinen.
Sen in o stor handla. O måste bara säga att de va JÄVLIGT  jobbigt med alla
dessa skol-umgdommar somsprang runnt över allt
o frågade "vill ni skänka pengar till värdens barn"
vet inte hurmånga som frågade oss på 300m..
MASSA-MÅNGA va de i alla fall..

Sen nu har jag börjat sanera huset xD
nej men stor städar in för helgen!
Jag o syster e själva en stund på kvällen då
hon har bjudit hit vänner som jag inte träffat..
som hon vill att ja träffar :p o tydligen tycker dom att jag e
rolig o cool xD hahaha.
Det va lite skoj o höra!

Nej nu ska ja sluta skriva!
hörs kanske senare!

Kiss and love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0