Fredag 08-03-10



Så klart somnade jag om 1 timme :S
så vart lite försenad till Praktiken,
men som tur är e dom så snälla så dom inte bryrsig
om 10 min hit 10 min dit..

Jag o Sara packade upp 9 kartonger med jeans..
larmade,pricka av o vek dom.. o de tog bara någon timme:S

så även i dag var en lugn dag..
det tråkigaste-sorligaste-bajsigaste-av allt
är att de va hennes sista dag :(

så nu kommer ja få äta lunch själv,
 ta små rasterna själv, gå i butiker själv..
kommer va så tomt.. det väärsta är att ja
nu kommer va ensam om cp-mongo rycken xD 

Direkt efter praktiken va famlijen bjuden på middag..
de va väldigt godmat o ganskatrevligt..
               

En jätte god drink som smakade lime
men som vanligt blir de 1000 mer timmar än va ja vill va där..
så tillslut började jag o gå hemmåt själv.  

Nej nu måste ja kila..
skriver ikväll!

Kiss and love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0