Farmor min psykolog<3


                                    Lycka!






















Tänk vad lättad man kan bli.. av att bara snacka av sig..
Åkte in till stan vid 11 med farmor, och kom hem nu vid
fem tiden. vi gick runnt i massa olika butiker o jag vet nu att
ja ska spara till en tröja somkostar 798.. dyrt men den har jag velat ha
väldigt länge. men men..

Jag va ute efter en kofta men slutade med en tunn tröja o en jacka ^^.
När vi shopat klart gick vi in på värdens mysigaste fik!
Dit ska ja absolut gå igen!

Jag o farmor satt där o bara små pratade.. men sen kom vi mer o mer
in på allt möjligt.. så nu vet hon om hela mitt liv o allt om <3 vänner
familjen, jobb/praktik/skolan.. Och även om gamla minnen från
jag va liiten, KÄRLEK till farmor!<3
Det va verkligen skönt!

Så när ja kramat farmor hejdå o tackat för allt..
Gick ja av bussen o andades in den friska luften o
kännde mig verkligen lättad o på något vis lycklig o glad..
men de va ju i kanske 3 min..
sen öppnade ja ytter dörren o redan då
va far o syster i gång i nå tjafs.. Suck!

Men min farmor är BÄST o trode aldrig att hon va så super bra
att vända sig ( : <3



Kiss and Love!<3





Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter myys! :)

Btw vilken tröja och vilken jacka? :O nyfiken



Lust å fika på torsdag eller ngt? :)

<3

2008-10-28 @ 19:02:46
Postat av: Svar till Mickis

Det var verkligen mysigt!

kan visa sen :p



ja absolut!

jag sover hos miicke på ons till tor

så vi kanske kan fika vid 11-12 tiden? :)



<3<3

2008-10-28 @ 20:09:32
Postat av: Fia

Farmödrar är bra att ha!<3

2008-10-28 @ 23:04:51
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0