En Kort Lördag..

Ja... jag vaknade o gick upp...
gjorde mig i ordning för täning..
Sara va där när jag kom,o hon skulle gå efter en timme..
så ja körde me dom själv en stund..

sen kom mickis..
gymnasterna gjorde bra ifrån sig men de va väldigt
massa brråk mellan tjejerna...
visst att dom blivit lite osams då o då
men nu va de ju riktigt kaos, tillslut gick alla till oss
o sa "hon gjorde så"  "hon sa si"  "den sa så"
men dom fick en liten utskällning av mig o sen va dom lite tysta
men bråket hängde kvar i luften..
deförsvan dok när dom fick leka flaggan (el va den hette xD )

men när vi stretchade började dom igen..
då jag sa åt dom verkligen på ett surt sätt! 
o sen satte ja mig mellan dom två som strata bråken mäst..

men men nog med det! 

efter träningen kom min fader o hämta oss.
då vi åkte till centrum,o för första gången på typ 12 år 
tappa ja bort min pappa på ica!! xD höhö

sen körde vi hem mickis...
jag har prövat kläder hela kvällen o jag vet fortfarande inte
vad jag vill ha :/ :S så får gå upp tidigt!! 

Ska va hemma hos micke vid halv 12 o efter som mitt 
buss kort inte funkar ska päronen köra mig dit..
o de känns lite speciellt o konstigt på någe vis..
men får se de som att de går 30min fortare med bil! :D

Nej nu måste jag sova så att ja orkar gå till kyrkan i morgon, det är ju sönda..
då gör man sånnt! ^^ höhö 

natti!

Kiss and love<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0