En historia...

Våren 04 studerade min storasyster i uppsala...
Sen när sommaren kom satt hon o jag i mitt/hennes rum o chattade
med massa roligt folk som hon addat genom en av sina vänner..
Sen får hon ett samtal av den vännen.. då hon berättade att det varit bråk mellan henne och några andra brudar..
Ena burden hade lagt ut min syrras väns msn på Lunarstorm, så det va massa massor med folk som addat henne.
Så hon bad min syster om hjälp att rensa bort dom som hon inte känner, hon kunde inte göra de själv för att
hon va bortrest. Så min syster fick hennes adress o lösenord till hennes msn.

Min syster vart så sur o irriterad på alla roliga killar som drev,äckel gubbar sombara äcklade sig..
så hon började ge upp.. Då jag sa att ja mer än gärna kunde hjälpa till ^^, 
(Jag älskar o driva med folk så det vart typ mitt liv)
Fast vi båda satt uppe dag som natt inne på hennes msn o bara drev med alla..
Det var många som frågade efter min riktiga msn men jag sa nej, o ni som känner mig
vet hur envis jag är (ett nej förblir ett nej)

Men de va en kille som verkligen gjorde allt för att jag skulle ge ut min msn till han..
så ca en månad senare fick han min msn..
vi drev som fan med varandra ibörjan men senare började vi bli mer o mer vänner..
Då han började tjata efter mitt nummer.. men då sa jag verkligen nej.
Men han lämnade sitt nummer o sa att ja kunde messa eller ringa precis när jag vill.

Sommaren 05 messade vi varandra som fan!
mina vänner sa till och med till mig att ja skulle lugna ner mig.
Men de gick inte.. Killen vart som en dråg..

Vi började prata om att ses, men vi höll oss till sms o msn.
kommer inte riktigt i håg men nångång 05 började vi ringa varandra...

Sen sommaren 06 den 20 augusti satte jag mig på bussen till gullmars..
T-banan till slussen, där jag bytte till röda linijen som skulle ta mig till honom.
Tror att jag aldrig varit så närvös i hela mitt liv!
Han messa mig om hur jag skulle gå..
"gå av t banan följ allt folk o sen gå upp för trappan som  är  precis utanför spärrarna, sväng till höger sen. "
Pulsen ökade ännu mera.. jag gick långsamt upp för den gråa trappan och svängde till höger.

Gick rakt framm.. då jag såg en kille som tittade lite upp men sen ner imarken igen.
Jag va inte bättre jag, jag tittade också ner på mina fötter.
Jag vart helt chockad men glad, Han sa hej o gav mig en kram..
Sen började vi gå hem till han.. vi sa inte så jätte mycket på vägen.
Gick mäst o titta på varandra o våra fötter...

När vi kom in i lägenheten höll jag på o dö..
Han hade två katter som bara stirra på mig (ja e lite katt rädd)
 
Sen gick vi in till hans rum o kollade på filmer.. fast vi va mer upptagna med att titta på varandra.
O precis som de är i filmmer så hoppade vi närmre o närmre o närmre så tillslut satt vi tett intill varandra (a)
Ytterligare en stund senare tog han tag i min hand o vi börja "hålla på" med varandras händer.
Efter nån timme eller så låg vi ner på hans säng o kolla på tv då han börja tåflirta lite(a)
 Han va såå blyg men endå så vågade han, o jag va bara så glad o trodde inte att de va sannt.

Sen skulle jag hem, han gick med till tunnelbanan o precis när jag skulle gå på fick jag en puss på kinden.
Jag han inte reagera eller nått för än dörrarna började tjuta, så jag fick springa på.

Det tog ett bra tag innan vi sågs igen, men jag kommer ihåg en låt som han skickade till mig
när jag o en av mina kompisar (cassandra) va i mitt rumm, som inte hade nå möbler just då,bara en data typ..
Vi lyssnade på låten, de va anton och affe älskar dig.. Ja va så chockad o min kompis bara skrek
"AAAAAAWWWW!!! vad gulligt!!!" o sen kramades vi o sen la vi oss på golvet o lyssna om o om igen på den låten.

Vi sågs engång till, det va ca i september/oktober 07.
Jag va lite sur för att han aldrig hade tid, men när han väl hadde så tackade jag ju inte nej direkt.
Många många vänner såg mig i ögonen o sa att ja skulle "dumpa" den här killen, att han inte va värd mig, att ja va värd någon bättre..ja ni vet så som vänner ska stötta en, visst jag kännde att de låg nått rätt i det dom sa..
men ja gilla grabben för mycket.. 

Men som vanligt sa han bara nej hela tiden, så jag väntade på att han skulle fråga..
men de hände aldrig. Så började det närma sig jul o min vän mickis skulle köpa julklapp till sin kille..
då hon frågade om jag skulle köpa någon.. ja va väldigt tveksam, men efter som hon skulle köpa något till en kille
så ville jag också det..
Sen satt ja där med en jul klapp o de vart ny år..

En kväll när jag va med Mickis o hon såg att ja hade packetet kvar så frågade hon om jag skulle behålla det..
Jag sa "nee" men att han inte haft tid o ses. Så fick vi iden att åka till han,utan att han fick veta det.
Så vi gick till bussen, minns att vi stod vid kanelgränd.
Sen när vi va på gullmars så skicka ja o fråga fall han va hemma överhuvudtaget,
fick svar "ja en stund till" då ja o mickis fick lite panik o försökte skynda oss.

Vid slussen skulle vi ju byta t bana o den skulle komma om typ6-8 minuter :O
Men sen när vi väl va på den så skrev ja o sa att vi snart va där..
då han skrev att han visste inte om han skulle hinna..
men det sket vi i.. vi skulle framm!

När vi gick av så skrev jag " Kom till Fotboll splanen, el så ses vi inte mera!"
 Han svarade inte på det, jag va så rädd. Efter som jag verkligen verkligen va kär i han!

Det va snöstorm o svin kallt, men när vi kom ut ur den lilla parken såg vi att de satt någon på en bänk, eller ja
ryggstödet av bänken, precis vid planen. Allt lättade inom mig! 
Jag bettyde trotts allt något, känndes inte så när han bara sa nej o nej o nej 
till att ses. Jag kännde mig lite dum som bara kom så där med en polare..

Jag gick fram o kramade han försiktigt, efter som att ja hade lite feber o svinkoppor :/ 
Jag sa god jul o gav han paketer.
Vi snackade inte så mycket , o stackars mickis sa hej o sen gick hon iväg o ringe någon.
Sen skulle han i väg till nån midda o vi åkte hem igen.

Ni kan ju gissa hur det vart sen.. jo som vanligt! 
Aldrig tid, tror vi sågs 1 gång till då ja träffade hans familj..

Jag började snacka med andra killar som började ragga..
jag va såå trött på att han inte hade tid att jag börja tänka att
 han o jag kunde va vänner. Ja träffa några som bara va ute efter sex så de va bye bye!

Sen kom sommaren 08  o vi snackade inte så värst mycket o
Men sen endag träffade jag en söt kille.. som inte va som dom andra!
Jag vart såå glad o vi blev tillsammans, det gick bra i 2månader utan den andra killen..
Men mitten/mot slutet av den 3:die började de bli knas o jag tappade min hjärna..
allt vart kaos, precis allt!

Jag visste inte vad jag ville, o den andra killen sa att han skulle träffa en brud, o jag vart bara så sur..
Fast jag va tillsammans med en annan.. Som sagt jag tappa min hjärna o ALLT vett!

Tre som led, en fick skylla sig själv!

Men sen bestämde jag o min då varande kille att så här kunde vi inte ha det..
så vi båda sa "hej då!" vi hade bestämt att ses nått o snacka lite mer..
men han bara försvann... ett bra tag i alla fall.

Så jag träffade den andra killen lite då och då..
men lite synd om han efter som att ja lipa mästa dels när vi sågs.
Men han kramade om mig o pussa mig på pannan o sa att det
börjar lösa sig o att snart är allt bra o de här e glömmt.

Jag kännde mig så dum-grym-elak-hemsk-idiotisk-störd- (ja allt ni kan tänka er)
För att ja behandlat 2 underbara killar som skit....

Men nu är allt bar, precis så som han sa!
Mitt ex har en ny liten tjej..
O jag har fångat killen som va min första kärlek
(eller asso ja, som jag verkligen verkligen hade/har känslor för)



FORTSÄTTNING FÖLJER I NÄSTA INLÄGG! ^^ (:

Kiss and love<3


Kommentarer
Postat av: paula

du driveeer! va dt så ni träffades? av bara en helt absolut total random slump! :O

dt e äkta kärlek gumman, går inte att förneka!!!

2008-10-13 @ 23:03:29
Postat av: Svar till Paula

Aaah så vi träffades.. helt sjukt!

men tur(A) tihi :p <3

2008-10-14 @ 00:28:03
Postat av: Mickis

Shit, jag kommer ihåg den där vintern som om det va igår. Gud vad knäppa vi va... men det va ju värt det, trots allt ! :)



Puss på dig <3

2008-10-15 @ 00:36:17
Postat av: Svar till Mickis

jah hel tokigt.. men som sagt

verkligen värt de! :)



Pussilussen<3

2008-10-15 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0