Dop (söndag) 08-10-05

Vaknade vid halv9-9 i morse..
gick upp o hoppade in i en dusch.
Va så glad hela dagen trotts stormen ute,
men ja skulle få träffa folk som ja verkligen trivs
med,och som tycker om o träffa mig ^^ höhö..

 
Ja va klar vid 11 men min far va så seeeg att vi kom hemmifrån
vid 11:15 o jag skulle va hos micke vid 11:30.

Passade tiden väldigt bra endå..
vid kvart i elva knacka ja på dörren..
messa de han innan, då han sa att han inte va hemma en.
men ja ville inte stå ute i piss vädret o få mitt fina hår helt förstört!

så ja åkte upp o kom faktiskt i håg att knacka o inte ringa på klockan...
då katterna blir rädda.

Carina öppnade dören o såg förvånad ut
"jag hörde aldrig telefonen ringa"
Jag trodde vi skulle behöva ringa efter vägbeskrivning,
men ja o farsan hittade endå xD

Ca fem tio min senare kom Miicke-piicke
då han bytte om o sen va de nästan dax o åka..

På dopet
   
Kände ja mig helt off..
kände juh bara Sara, Cassandra o mickes familj
o de va ju typ 100 pers dära..
Men de va god mat o fika..
men kurt o cassandras pappas bror börja jiddra..
o driva om folk o när de öppnade paketen, så vi satt o as garava..
medans andra satt fint o filmade hela kalaset xD
går inteo förklara men de va skit kul!

o de första folk sa när jag skakade hand o sa "hej,Linnéa"
" aha, jasså de e du,mickes"

Efter hela dopet o festen gick ja o micke upp till lägenheten..
han skulle spela Fifa (fotboll tv-spel)
men de sluade ju bara me att han vart förbannad o tänkte sula
kontrollen i golvet. höhö

Sen vart de bara en lugn mysig kväll, snackade massa me Carina..
vi tog en kopp te medans micke duschade, sen kom han också :) 

Sen kolla ja o micke på morrors (skräck filmen)
men den va mera seg o gav en lite tvångs tankar att inte se i speglar xD..

Massa MASSA Mys på den dagen!  <3<3<3

Kiss and love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0