Allmänt.. Tisdag14/10-08



Jag ville bara säga att största andledningen
att ja skrev en liten historia i dom 2 senaste inläggen är för att många frågar hur jag o Miicke träffades o det blir lite jobbigt o säga allt 3miljoner gånger.. men visst, allt finns inte med men då skulle det kunna bli miljoner sidor om jag skulle skriva allt som hände i detaljer.. Men sommaren 08 var knas nu men jag kommer endå aldrig att glömma den. Minnen som lixom alltid kommer att finnas kvar. Men men nog om det nu..

Asso det börjar nog bli synd om mina vänner.. jag är så lycklig-glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Som ni säker vet att de man tänker på pratar man oftast om.. O det som snurrar i min skalle nu är juh självklart miicke. men jag vill inte verka tjatig eller så men jag fattar ju själv om de blir tjatigt efter ett tag ^^ så jag jobbar på att lugnaner mig(a). För typ första gången behöver jag kanske gå till en psykolog, inte för depp utan för lycka! hehe helt sajk.. o jag vill inte skryta eller så men fyfan vad jag är kär, trode jag skulle ha svårt o släppa mitt  ex men när jag såg att han gick vidare insåg jag verkligen att de inte fanns nått mellan oss längre. O miicke har alltid funnits för mig, mest han o Sanna som stöttat mig genom de hårda! Så jag vet verkligen att han alltid finns här för mig, att han verkligen menar det!
Det får mig att må bra o ta dagen mer som den kommer.

Tisdag

Jag vaknade vi halv 8.. men råkade somna om.
Så mamma kom in  vid 9 o frågade om jag inte skulle gå upp.
Så jag hoppade upp vid 15 över, va heelt död :S..
Vi skulle till vetrenären med Max, så hade lite stressigt.
Jag tog en dusch o sen smink+kläder sen rastade jag båda hundarna.


   

Sen åkte vi. Max va jätte duktig :p han märkte knappt att han fick en spruta^^
Sen efter det åkte vi hem.. fast mammi släppte av mig vid trollbäckens c så ja kunde ta bussen till praktiken. När jag väl va framme, vid halv12 så fick ja ta min lunch på engång för annars skulle ja chrasa deras chema typ :p men de va gottigt med lunch.. o sen packa ja upp lite o så.. sen fick ja även för första gången klä två skylt dockor.. DOCKOR?!  men som tur är har dom inte något huvud så det gick bra, vi gick även ner till din sko o bytte ut skorna till dom (: Sen va de dax för mig o åka hem, svängde förbi polarn o pyret o snacka lite me dom.. sen tog ja bussen hem.

 

Har bara slappat o så, msn chill ni vet.. men sen plötsligt ringde min mobil :D
då va de miicke piicke.. han hade lite tråkigt på jobbet ^^ men ja vart så överaskad-förvånad-glad tihi :p
Sen vid sex tiden ringde jag till cass i england, vi hade bestämt att höras idag :)
så fick ja hör hur det gick till med hennes bränn skada på foten o sjukhus besöken o allt det joxet som händer där borta xD En JÄÄÄVLA massa kan ja ju dåra medela! höhö.

Nej nu ska ja inte trötta ut dig någe mera!
Tack för att just du orkade läsa:D



Kiss and love<3


Kommentarer
Postat av: Den lilla flickan

Glad för din skull <3

2008-10-15 @ 21:37:56
URL: http://efterskolan.blogg.se/
Postat av: paula

men aj! va hände med cassies fot?

2008-10-15 @ 22:34:51
Postat av: Svar till Paula

Dom hällde i kokande vatten me nudlar i en plast bunke.. o plasten smälter juh xD..

så hon fick allt på foten ehe.



Puss

2008-10-16 @ 16:24:05
Postat av: Svar till "den lilla flickan"

Taaack!

Ja e glad för din skull mee :) <3

2008-10-16 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0