.Torsdag kväll.

I dag har jag nog mått bäst hit tills (:
Film valet, (som ja skrev om i förra inleget) slutade med Mamma mia. Va inte så länge sen jag såg den,men jag har lovat mamma att se den med henne. Hon o jag myste ner i mitt rum o kolla på den<3

Sen nu har jag varit på träning. Den va rolig, o inte så stökig som den kan vara...men det kan beropå att de va ca 7 gymnaster av 17^^. Men allt rullade på som vanligt. Elvira (som alltid är så vild o galen) skadade sitt knä den här gången. Så för henne vart det att ligga med benen i hög läge med tryckband o is påse. Alltid hon, och två dagar före mix tävlingen.
Så nu är dompå akuten o ska rönka hennes knä, hoppas det går bra med det <3

Sen så snackade jag med söta Fatima,ärsåglad för hennes skull att hon nu
pratar med en vuxen.. och att hon såklart känner att hon kan prata med mig, det värmer gumman :)<3.

Sen så har ja snackat med sanna,soffan,cass,mickis o lite andra..hehe så tack alla som finns o stöttar mig :D min dag har avrit toppen. Så nu kommer jag verkligen orka med praktiken på måndag!
På tal omroliga saker så ska jag träffa en gammal vän i morgon, hon som sms:Ade om att gå med hundarna o de va typ månader sen ja träffa människan! ska bli riktigt mysigt!

Nej, nu e klockan mycket så ska sluta jiddra :P
Hoppas du haft en fin dag du med (:

Kiss and Loove!<3

Kommentarer
Postat av: emelie

Godnatt:)

2008-11-27 @ 23:35:02
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/
Postat av: Fatima

Tack för att du finns för mig... Om jag behöver vända mig till nån så är du i första hand<3 puss

2008-11-30 @ 21:08:15
URL: http://faatima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0