Tisdag

Idag har jag bara varit hemma..
Legat under ett duntäcke o druckit en kopp te.
Tänkt en massa på kompisar o lite så...

"vänner kommer o vänner går"

Så sannt så!
Har aldrig någonsin kännt mig så ensam som nu.
Men den största andledningen är för att man inte går i skolan
utan är ute på tråkig praktik, som inte ger ut något alls.. lär mig INGET! 

När man behöver vännerna som mäst så finns dom inte här :(
Mina vänner som jag kännt längst.. En av dom är i Luleå
En annan är i Örebro, o En annan vän som jag inte känt lika länge men som jag
verkligen känner att jag kan vända mig till är i Västerås i 3 dagar.
Men kämpar på gör jag i alla fall.. Om ni undrar så mår jag inte alls
bra, o jag vet att om
Soffan varit hemma hade hon kommit till mig med  blommor o chocklad!
Men nu sitter man här själv :/ o försöker göra det bästa av allt.

Hoppas du mår bra o har dina vänner till hands (:


Kiss and loove<3


Kommentarer
Postat av: Mickis

Du kan ju alltid ringa mig om nått känns tungt <3

längtar verkligen tills jag är hemma på besök! :( hörs snart, puss!

2008-11-25 @ 23:06:41
Postat av: Jag Linnéa

Tack det känns bra att höra, även omjag vet det innerst inne :) <3

Miss you! <3

2008-12-01 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0