.Tisdag.

Vaknade först vid åtta då Miicke skulle upp sedan somna ja om.
Klockan ringde igen vid nio, då jag gick upp och tog en dusch.
Carina låg o sov så jag smög ut till badrumet o tillbaka.

När ja kom in i Miickes rum igen va de bäcksvart,
Jag la ner handduken på golvet o sen plötsligt så föll huvudet
ner på kudden o POFF så sov jag igen.

Vaknade vid elva eller så då Carina knakade på dörren.
Då jag vaknade till o tänkte "shiiet de e inte sant!"
Så de vart ingen praktik idag :/ pinsamt men va gör man
när man inte sovit på hela natten o nästan svimmar efter en dusch,
som man i vanliga fall blir pigg av.

Jag o Carina åt lite fruckost o sen gjorde vi oss i ordning.
Hon skulle handla mat i skärholmen o frågade om jag ville
ge  henne sälskap.

I skärholmen så handlade vi o kollade på kläder.
Efter det så fikade vi o satt o snacka en massa.
Tittade ut på de regninga-blåsiga-trista-tråkiga-äckel-
vädret, som på något vis känns mysigt ibland.

Sen "hem" o äta, nu väntar jag på Miicke,
 Han jobbar över så får väl se om ja e vaken när han kommer.
O jag fryyyser som en.. en.. jah vet inte vad så funderar på att ta
en varm dusch innan Sara o Cassandra kommer på besök.

Igår va dom här.. Cassandra va så glad att få leka med mig o
jag lekte massa massor med henne så hon bara skratta o skratta..
Såå jävla sööt :')

Men men.. vi hörs!


Kiss and Loove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0