.Skriver bara.

Vill skriva hur mycket som hälst..
M
en det bara inte går att formulera ut det. Har så många olika humör inom mig. Atta man kan må så här, ena sekunden helt lugn o nästa vill man bara gråta o skrika.Helgen har varit helt UNDERBAR går inte att beskriva hur roligt,trevligt o mysigt jag har haft det med Micke o alla människor vi träffat!

Första gången han såg mig lullig o jag han... Lite mer dricka vart det än va vi tänkte.
Men shiiet va roligt vi hade!
Vill skriva så mycket om honom men ska kanske
begränsa mig lite (a). Men jag tror att mina vänner
bara är glada att jag är kär! (a) :)

Jag o Miicke kom hem till mig i fredas kväll vid 8, Han åkte idag (söndag) vid 3 halv4 :(
Saknar honom så mycket...

I Lördas när vi satt själva i bland, så pratade vi om saker som hänt förut och om nuet o framtiden..
O jag hörde när han o Björn pratade om nyårs afton..
Björn"Men du kommer på nyår?"
Miicke"Ja självklart om hon inte dumpat mig!"

Då ja fick en chok...
Nu vet jag att man ska aldrig säga aldrig..
Men jag känner att innerst inne kommer jag 
aldrig vilja lämna honom, ALDRIG! 

Just nu  känns det som att han är mitt allt! I alla fall min styrka, min kraft. han som göt att jag orkar med allt runt om kring. Utan honom känner jag mig så ensam. Det blir så tomt! 

Ingen som retas,busar,kittla eller busar med mig
Ingen som pussar,kramar o myser med mig.
Ingen som Driver med mig! 

Miicke du är helt UNDERBAR!<3
Min bättre halva, det är du! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0