onSdag moRgon

Miicke pussa hejdå vid åtta tiden. Jag gick upp vid tio o satte på ett bubbelbad...
Nu lite innan elva har ja duschat håret o allt sånnt.


Igår kväll någon timme efter mitt in leg snackade jag med Paula.
Hon berätta att hon kollat på bilder från haloween o att hon då tänkt på mig
o saknar mig. Hon fick mig på bättre tankar.

Smas:ade med Soffan också, o vi bestämde att ja ska komma ner dit några dagar.
Så jag kommer bortl lite till annan miljö o helt andra människor, det skulle nog vara bra! 
 

Sanakade även med en annan vän (eller vad ja ska kalla henne :P )
Hon lysnade verkligen på det jag sa o vi snackade om både sorliga saker o
även om att de skulle va skönt att flytta hemifrån.
Hon skickade en länk till en jätte liiten, men gullig o fräsch
lägenhet på st:eriksplan. Väldans dyr att köpa men månads hyran låg
på lite över 600.
Tänk den dagen du får ett eget "kryp in"!

Nej nu ska jag stoppa i mig något!



Kiss and Loove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0