Vet inte vad ja ska skriva..

I måndags vaknade ja upp bredvid Miicke, sov typ inget den natten.
Hörde hur han sov så gott!

Men som vanligt (och som alla andra dagar) skulle han upp o jobba.
så jag somnade om.
Vaknade igen vid tio,då ingen va hemma.. utom jag o katterna.
Ja gick upp, tog en dusch fixa te o gjorde mig i ordning.

Tanken va att ja o becca skulle mötas i slussen o sen åka till sanna.
Men becca kunde inte så jag åkte själv..mötte sanna vid Larsberg..
inte bara sanna utan mellis o Cattis va där (: vi tände ljus o städade upp
lite vid Robin. Senare gick vi hem till sanna o bara va lite.

Vid 6 skulle det vara minnes stund för Robin o poliser o andra skulle va där.
Vi pratade med en kille som va med när allt hände, samma ålder som oss.
Han talade om att robin hade inte skrikit eller så, men att han andades även fast han hade
tåget över sig. Han sa även att det va två helt främmande tjejer som satt vid honom o höll
han i handen.. starkt gjort o vi e så tack samma att han inte låg där helt ensam!

Vi fick veta precis allt som hände,poliserna berättade från början till slut.

Efter åt gick vi ut, först bara jag o Sanna..
tårarna bara ran o ran o vi kramades hårt hårt!
Sen kom Mikkan o kramades med! <3

Vi vart hämtade av Sannas pappa.. Cissi o Mickis vart hämtad av
Cissis mamma.

Mikkan,Sanna, Mellis o jag gick in på Ica o köpte godis o ljus till
Robin <3 Sen satt vi länge länge vid Robin  <3

Efter det gick vi hem.. Mikkan hem till sig..
Sanna jag o Mellis hem till Sanna (:

Mellis o jag började laga mat (:
Vi fick mat underhållning, Thomas kom förbi!
När vi ätit klart gick vi ut med eliot hem till Mellis o hämtade saker..
o thomas hem till chris för o lämna mat!

Sen gick vi tre hem till Chris en stund.. sen alla hem till Sanna.
Så mysigt GULD VÄRT! <3
Obeskrivligt skojigt!

O vi vet att du Robin är med oss, ser vad vi gör, hör vad vi säger..
ja precis allt! du kommer alltid vara med oss!
O du är speciellt Sannas o Alexanders skydds ängel!
jag vet att du vakar extra på dom <3
Vila i frid <3

http://www.youtube.com/watch?v=glNGmbt_aJw


Thomas,Sanna,Jag,Mellis o Chris låg o kolla på film i sannas säng..
trångt o mysigt ;)
Chris fick även testa o äta en matsked Kanel ^^
dom doppade godis i tet..
Ja massa med knas.. Dom fick sanna att le!

Vet inte hur ja ska beskriva den kvällen asso!
Mellis hade ett "hål" i ryggen då jag petade på det..
det gjorde tydligen ont, o på nogot vis kom ja åt den igen..
Hon vänder sig om o knuffar mig o trycker ner mitt huvud..
Så ja slår i huvudet i tvätt stället.. fy fan va vi skrattade! ....

Nu ska ja lyssna musik o bara ta de lugnt..
 
( bilder kommer )

Kiss and love!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0