Kväll.

Ja då har man varit på träning.
Den gick ganska okej, alltid struligt på torsdagar.
Men vi körde slaktarbänk o sen trampett o en station
där gymnasterna fick öva på frivolter med plintar
o tjock matta. Jag körde ljushopp o frivolter på trampetten så
stod Sarah vid den andra stationen (:
(en rolig sak va att en gymnast tappa en av sina tänder idag :P )^^

Efter träningen åkte jag hem, började med o duscha..
Sedan tog jag en pirog samtidigt som jag lagade min
lunch till i morgon och bläddrade i kalendern och sms:ade
med folk.

Strax efter det kom lilla syster hem då vi satte oss o
snacka en massa.. Ja mäst om killar o att vara tonåring (så klart)
men de va super mysigt <3

Nu längtar jag till imorgon kväll, då jag får träffa Miicke igen <3
Och helgen ska bli rolig <3


Kiss and Loove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0