.Helgen.

Japps då har ännu en helg gått.

I fredas gjorde jag inget speciellt, va lite små ledsen o deppig.
Men kollade på Mamma mia filmen på datan, inte sett den sen jag
såg den på bio med några tjej polare.
Men på något sätt blir man lite glad utav den.

<3

I lördas kom Micke hit vid 11 halv 12,
då vi gick till träningen. Det va en väldans bra träning.
Dom lärde sig ovanligt mycket o dom va inte lika stökiga som dom kan vara ibland.
O Miicke satt o kolla på, han vart en is bit ^^.

Efter träningen gick vi hem, o gissa vem som vart kall, blöt, frusen, 
fick massa snö bollar, snö från träden m.m över sig?!...
Jo jag! O inte kan man göra tillbaka heller, killar har ju mer muskler :( 
o han är längre än mig, så när ja försökte göra nått lyfte han upp mig..
o om jag försökte knuffa han va de ja som flög i diket! 

När vi väl kom in i värmen kom min stor syster o fråga "vad har du gjort?"
Sen kom min lill syster o fråga "vad har du gjort?!" 
Efter det komm pappa "Vad har du gjort?!" 

"Det va ett jävla tjat om vad JAG har gjort!"
 Jag har inte gjort något, det va ju Miicke! ^^

Kvällen vart en liknande promenad till konsum 
och sen fiiilm. Miicke va trött o somnade, stängde av filmen 
o knuffa lite på han så la vi oss sen. 

Söndagen segade vi med film o lite Svensson svensson(:
Vid 3 tiden kom släckten o firade storasysters 22 årsdag
(hon fyller i morgon). Träffa m

Miicke, du e så söt!... Först sitta i en gymnastik hall i nästan 4:ra timmar
som har dåligt me värme, o sen träffa släkten! 
Skulle aldrig klara mig igenom allt som händer utan dig, det vet jag!
 

Älskar dig!<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0