.Dagar.

Fredag
Åkte jag hem till Miicke (:
Väntade på att han skulle komma hem, men under denna vänta
så satt ja i köket med Carina.

Sen när Miicke kom åt vi midda o sen tog han en snabb dusch och packade.
Efter det bar det av mot Tyresö.

När vi kom hem till mig va bara lilla syster lollo och pappa hemma.
Vi hälsade på dom och sen gick vi in på mitt rum och kollade film.
Lollo gav oss sällskap lite senare.

Efter den äckliga filmen som va baserad på en sann
historia gick vi ut i köket o bara satt o snacka,
spelade lite kort också.
När klockan va kvart över 1 så kännde jag mig väldans trött.

Så vi kröp ner, jag somnade väldigt fort (för första gången på veckor så kunde jag sova)
Antagligen för att ja gick upp vid kvart i 7 och slutade på praktiken efter fyra!! 
(längsta dagen på länge)


Lördag
Vet jag inte alls när vi vaknade
eller gick upp :p
Men när vi väl va uppe så började vi fixa lite frukost
(lunch tid va det i alla fall) Då lollo kom och va med
Så vi tre spelade kort och sen diskuterade vi människor
i lollos skolkatalog ^^ kanske elakt,men de va kul och 
dom hör oss inte så skit samma xD. 

Senare vid fyratiden gick vi till konsum med hundarna.
Han va tvungen o köpa snus xD och jag fick Choklad :D 

När vi va hemma igen gick ja in i en dusch och sen började vi kika
på en film, men fick pausa efter 40min då jag skulle sminka mig o så.

Vi solg in paketen och sen va de dax att åka....
Soffan och Adams kalas ;D 

Jag träffade Viggo som jag inte sätt på typ 1 år.
Han har vuxit som bara den ( han e typ 5 år)
Mitt sommar rag från svartsö förra sommaren ^^
Och även mitt andra sommar ragg Axel från dalarna
som också vuxit som bara den, kände inte igen nån av dom typ!
(O Axel e 13 xD )

Träffade annat roligt folk också :) 
O förklarade för Micke villka alla va xP

Maten va JÄTTE god och en rolig kommentar fin Micke
när vi började äta o dricka "Nu dricker du LÅNGSAMT! okej?!"
Jag bara skratta o skakade på huvudet. 

Efter maten gick vi runt lite, snackade med folk o 
satte oss vid "bar disken" eller va man ska kalla det för.
Då vi två, och soffan diskuterade massa olika saker :)

Efter det satte vi oss vid mina päron och började 
snacka om massa saker, Miicke o Pappa snackade massa
massor! 

Senare på kvällen spelade vi även blijard, as litet 
sånt som man ställer på ett bord. 
Vi va på olika lag, bytter unt lagen också.

Jag o soffan van ena gången :D.. dom andra
vet jag inte riktig vad som hände,micke sa bara att han 'skulle 
skriva ut reglerna åt Jossefin :P.

Kvällen va jätte mysig och rolig..
Lagom lulliga så gick vi hem med 
Soffan, Josse o Josse, Jenny,  och Lollo så klart.
Men mitt i 30 backen sa vi hej då till alla dom o vi svängde in 
på uddbyvägen. 

Sen hem o sova :)

Kiss and love! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0