freDag


I dag vaknade jag vid tio tiden,
gick upp tog en kopp te.
Bara jag o hundarna hemma. Jag gjorde mig i ordning och sen va de dax att rasta hundarna. Så jag mötte Sofie vid hanvikens skola på parkeringen. En riktigt roligo härlig prommenad,inte sett människan på jag vet inte hur länge. Vi pratade massa om saker nu o hur de va att gå i hanviken, att vi vill tillbaka till 7års åldern då man åt lunchen på 10 min för att hinna ut o leka. Vi skrattade mycket o hundarna va lagom vimsiga men lydiga :) Vi gick en väldigt konstig väg xD Men roligt va det :D
  
Mina knas vovvar grävde hål... Max försökte hitta
något,men de fanns ju bara snö xD


Vet inte hur länge vi va ute, men ja vart väldans förkyld o mer ont i halsen.. men det var de värt :P

I slutet av prommenaden innan vi sa hejdå så tog vi denna lagom mongo
bild på vovvarna.. höhö lite komiskt att hennes hundar är brun vita o mina
svart vita, eller ja av all denna blöta äckliga mark så va dom väl mer gråa!

När jag kom hem tog ja det bara lugnt, satte mig vid datan o myste ner mig.
Jag o soffan skulle ses ikväll, men hon är ny opererad så jag förstår att hon
inte riktigt orkar (: <3 Hon är en stark tjej, liten som en jag vet inte vad o
gått igenom 2 miljoner opereringar, men de här va den sista :D GRATTIS
GUMMAN! :D <3

I morgon skulle ja på träning som vanligt, men pratade precis med Sarah så nu ska jag sitta dommare på tyresö trupp cup i morgon. Det ska bli kul o spännande! Efter det ska ja träffa Matte o cribbe o de gänget, matte fyller år så de blir middag o annat flumm :D sen får jag se om jag åker hem eller till Miicke, beror ju på vad han vill också xD.. Nej nu ska ja sluta skriva:p Men måste bara säga att de va verkligen kul att träffa Sofie idag! vi lovade att vi måste ses oftare, o försöka få med dom andra "hanviks brudarna" o hitta på något kul! :D

Hoppas du haft en fiin dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0