Domare och annat!


Igår satt jag domare
för första gången, dömmde på plint! :D
det var faktiskt mycket roligare än jag trodde. Tre dommare vid varige bord, o jag fick sitta i mitten så att jag kunde fråga dom andra två. Men efter att ha pratat med Sarah i nån timme så kännde jag mig säkrare. O dessutom läst tre olika mappar med papper om tävlingen och regler så fanns det egentligen inget att oroasig över, men lite pirr fanns det. Efter det mötte jag Soffan i centrum.. Jah vad ska man säga, gratis glass o hon fick mer än mig :O men så söt som hon är fick jag massa av hennes :D alltid lika knasigt o roligt med henne <3 mer på "skitungenfia.blogg.se"!

Vid fyra ringde Sarah o sa att hon va vid centrum och skulle in o se de sissta av tävlingen. Soffan skulle hem o äta, så vi kramades hejdå! Jag mötte sarah utanför ica nästan :) Vi gick ner till ingången för tränare o gymnaster men de va ju självklart låst så hon ringde till Tobbe så han kom o öppnade. Vi sa hej till våra små tjejor som idag tävlade i mix : D Vi gick upp o kollade på alla tävlande lag, o jag måste bara säga att de sötaste laget va 8 killar i 6-7 års åldern.. så jävla söta! Vårat mix lag kom på 4:de plats, GRATTIS till dom! och plus att dom hade handstående tävling och våran lilla Jenny van :D en påse godis! Efter att sakt hejdå till alla gick jag o Sarah in på ica.. vi båda vart godis sugna när vi såg Jennys påse ^^ höhö! Vi missade precis bussen till gullmars så vi stod och vänta på nästa (såklart) Då det först kommer fram en rockare "Oh kan man få smaka en godis?" vi tittade på varandra o sen tog sarah bara upp en godis, de komiska va att hon fick upp en lakris döskalle xD han vart helt farsinerad o glad, sen gick han. Så vi fortsatte att prata om jul uppvisningen men ca fem minuter senare kommer en fullgubbe fram till oss.. vi försökte ignorera honom, så vi sa bara "mm, aa" han mummlade lite o sen gick han o tracka en annan stackare. På bussen satt vi o pratade om allt möjligt, om hur det va när man va mindre o sen om saker idag.. Riktigt mysigt!  

På gullmars skulle båda ner till tvärbanan fast åt olika håll, men de va 5 min kvar så vi satte vi oss på en bänk o fortsatte snacka, nästa så ja missa tåget :P. Resan gick ganska fort faktiskt, men sms:ade med Paula under tiden :D <3 Sen va de bara att gå hem till micke. Kvällen va riktig mysig! först spelade vi Yatsy med Carina, sen ner i källaren o plocka fram ishockye spelet :D (han fuskade)  men sissta gången vart de ovagjort!  Efter de satt vi på hans säng, Mickis ringde så ja snacka massa med henne (söt ungen som jag vill ha hem NU!) Micke kom in i rummet med en skål med pasta sallad som vi delade på :P... Japps de va min UNDERBARA dag :D!  


Kiss and Loove!<3

Kommentarer
Postat av: Fatima

Och du är en av dem få. ( tävling + lite annat) är rubriken, så förstår du bättre om du läser in lägget :) <3333

2008-11-30 @ 22:37:18
URL: http://faatima.blogg.se/
Postat av: Mickis

Kan du inte kidnappa hem mig? :( <3

2008-11-30 @ 22:38:51
Postat av: Jag Linnéa

Jo Mikkis! de vill jag mer än GÄRNA! <3

2008-12-01 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0