Dålig...


Dålig har man varit i några dagar nu...

Men I dag kände jag mig bättre, tror det beror på att
jag har en person att vända mig till. Har funderat på
vad jag ska kalle henne.. Bestämt mig för att i min blogg får hon heta
Min Mail-mamma :). Mailat lite med henne även om vi känner varandra så
bestämde vi oss för att starta via mail o sen senare ses o ta en fika o så.

Men tänk vad en person kan göra, det är skönt att prata med henne.
Hon förstår verkligen o nu stöttar vi också varandra på något sätt (:
Men men...

Förlåt om man e dålig på att uppdatera bloggen :( ..
Men haft/har så mycket om kring mig.

Just nu sitter jag ensam.. just det ENSAM hemma hos
Micke, har fått en nyckel så direkt efter praktiken så
åkte jag hit. Men som tur är kommer Carina hem snart.

Igår dejta jag min mamma, vi tog en tur i farsta lite kort bara.
Jag ska på 13-18 års kalas ( min kompis 18 o hennes bror 13)
Så försökte hitta något o ha på mig.
Fanns inte så mycket, tråkiga kläder det finns i dag, tråkigt mode!

Men en o annan tröja hittade jag i alla fall.


Kiss and loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0